Vårruset

Ja! Vi sprang då vårruset igår! Vi åkte till universitet och ja, sen vare massa folk och man ställde sig nästan i kö och så fick man springa fram när det var ens tur. Innan vi skulle springa kom det en mycket peppande låt. Popular. De hade vart skitmusik innan som jag aldrig hört så det var lite roligt när man kunde en låt. Sen vare Omg med The Moniker en gång ^^
Ja, men sen vare start då. Det var trångt så vi gick mycket, men vi joggade lite också. På vägen vare 2 vatten stationer och 2 musikstationer. En söt kille gav mig en vattenmugg och sa "Bra kämpat" och då blev jag glad. Hehe ... Ja, det var inte så jobbigt. 5 km. Det gick jätte fort! Ja, jag sprang ju inte så himla mycket men fan jag har inte tränat på evigheter. Men när vi närmade oss mål står tiden på 59.24. Jag hade glömt att vi startade 13 minuter senare så jag och syrran kutar i mål. Jag vann! Det är viktigt XD Hehe, så min tid blev 46.55 och ja, eftersom jag gick mycket får man vara nöjd med det. Men om jag springer igen nåt åt ska jag jogga hela tiden! Vi är några i klassen som funderar att göra det nästa år.
Men det var kul! Man fick medalj efteråt och picknickkorg för vi sprang i lag. Så kom vi hem elva igår. Sent två nätter, jag kommer somna när som helst.

Idag har jag haft samhällskunskapsprov och det gick bra. Sen fick vi veta betygen i Matte A. Fick mvg på nationella och slutbetyg. Det var kul att man är bra i nåt ämne!



Stranden.





Från båtresan. 4 dagar kvar omg!!! Har valt två böcker jag ska ha med nu! Graceling läser jag sen, Anna visade en bok som hette hush hush som jag ska läsa där! Sen ska jag läsa hungerspelen i sommar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0