Mitt budskap

Helluuuu!
Slutade rätt så tidigt idag, efter lunch. Hade matte imorse, svenska då vi skrev lite och tittade när Sally ritade av folk på paint XD Sen vare naturkunskapsprov! Det gick bra, kändes det som i alla fall men man får ju se hur det gick sen ...

Mm, nu har jag läst lite och druckit te :D Vet inte om jag pallar göra spanska, är en vecka dit men är väl skönt att få det överstökat. Men iaf, nu ska jag gå och käka yoghurt!

Jag vet att jag inte skriver intressant men jag har va fan inge och skriva om idag, huh! Ett budskap har jag iaf, läs House of night eller missa en jävligt bra bokserie!

Tack för mig!



En av mina favvisar av sommarbilderna, vi åkte båt XD som om man inte ser de ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Det känns verkligen som jag bombar bloggen med inlägg. :) Och jag håller på att skriva kapitel 1 på datorn just nu, men jag är inte rikigt nöjd med det men jag kämpar på! Jag lovar dig att jag ska skicka dig något att läsa snart! :D

2011-05-02 @ 19:35:08
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0