Svisha bort askmoln ..

Nu är jag lite stressad.
Imorn har jag matte nationella del 2 och ska på kvällen se på Romeo & Julia på dramaten.
På onsdag ska jag springa vårruset.
På torsdag simhallen och soprov och jag hinner inte plugga så mycket. Idag typ och jag börjar nu. Inte likt mig, men jag är grymt trött på plugg.

Sen ska vi ju troligen till Turkiet om en vecka. Får hoppas att det där jävla askmolnet håller kvar sig där det ska vara, på Island.

Inte hänt så mycket idag. Vi skrev om asatron och den grekiska mytologin på svenskan. Grymt kul! Ja, har någon sett julkalendern från Danmark 2006 Jul i valhall? Den var om asatron och grymt bra!



Från valborg. Nu har jag också laddat in all filmmusik från hp filmerna 1-5 i ipoden. Tror inte jag orkar lyssna på alla ..



Stranden i Side :) Omg, längtar. I helgen drack jag och min syrra massa turkiskt äppelte från Turkiet. Hittade en burk i ett skåp, det smakade superbt!

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Tack för alla kommentarer! Grease gick med en succe!! :D :D Vill verkligen spela upp den på stadsteatern! :D <3

Hörde att ni har blivit mobillösa :P Hur känns det? :P

2011-05-23 @ 21:50:59
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Bastianlinn

Greetings. This site is so full of information

2011-10-19 @ 07:13:20
URL: http://bastianlinn.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0