Martin :)

Sitter och försöker skriva svenska rapporten om mod. Himlen är alldeles grå utanför och det regnar lite. Mamma damsuger så jag kan inte riktigt koncentrera mig heller ...

Aja, vi var och såg på teater igår och det var massa skådisar på scenen och i publiken man kände igen. Vi var på Strindbergs intima teater och såg en pjäs med scener ur några av hans pjäser.

Sen såg jag på en wallander film med Martin Wallström. Min absoluta favorit skådis. Om ni undrar varför kommer det ta en hel evighet typ att förklara allt varför ^^ men han är en grymt Bra skådis!

Ja, idag har vi sminkat oss gamla på teatern. Det var kul men jag såg inte gammal ut, utan mer sjuk typ. Mm, imorn äre matte nationella så det blir ingen sovmorgon .__.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0