Lalala

Halloj!
Vi gick till kvarnen igår, som ligger vid min skola och kollade på en brasa. Mja, sen innan det satt jag och läste massa och tänkte zappa (?) lite mellan kanalerna innan vi skulle gå. Och då äre Merlin på tv. Haha, fatta vad konstigt att jag glömde det! Liksom ja, säsong 2 är mys men jag gillar säsong 1 och 3 mera. Måste kolla reprisen, har bara sett säsong 2 två gånger.

Mja, idag har jag inte gjort så mycket. Läst och ska fortsätta plugga till naturkunskapsprov imorn.



Ja, visste inte vad jag skulle ladda upp för bild. Nu ska jag tjata igen om att det är 29 dar kvar tills jag ska till Turkiet. Mys. Bilden är på mitt bord där jag har en bok (URK) och te XD


Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Tack för kommentarerna :D du missade verkligen något på fyran! Urbra! :D

Ja! Duktigt du är! en rödhake! Så vackra dem är! :D

2011-05-01 @ 14:51:21
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

oo, längesen man läste twilight-böckerna. Kanske får ta och göra det snart igen ;)

2011-05-08 @ 14:56:12
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0