I skolan

Hann inte blogga igår, datan bara la av och då struntade jag i att logga in igen. Vi hade i alla fall heldag med orientering igår. Det var kul, va gick/småsprang ca 5 km. Det tog typ 1 timme och en kvart.
Sen på kvällen vare Eurovision. Dom jag gillade var Sverige såklart, Danmark och lite Irland. Det var två, små galna pojkar som trallade runt på scenen och sjöng om lipstick.
Sen när de skulle säga vilka av de 19 som skulle gå vidare så på tionde, och sista som skulle gå vidare söger de Sverige. Eller ja, jag och syrran sitter i soffan, med über hög puls och kan knappt andas. Sen ser man den vackra Sverige flaggan! WOHO!

Ja, ska snart ha engelska om typ en timme och hemma ska jag se ESC semifinal 2 på reprisen igen XD Sen skulle de vara LOTR 3 idag på 6an men de har tagit ishockey istället. Får bli att se ESC hemligheter på svt1 istället. Sen äre bonde söker fru grej som jag ska se XDD


Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Aw Tack! :D Vi ses ju på söndag! Jag har en surprise för dig och J :P

2011-05-13 @ 15:57:34
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0