Asgarv

Har vart en mycket rolig dag idag! På svenskan hade Isak redovisning om Fredrik i vår klass och han berättade om hans liv, liksom hitte på typ. Och så hade han klippt in huvuden på olika filmen han 'varit' med i.



Fick tillstånd av Isak att lägga upp den här, var bara tvungen. Jag har inte garvat så mycket i hela mitt liv åt en bild. ^^

Sen har jag haft naturkunskap och matte också. På teatern hade vi impro. Vi körde igenom det vi gjorde för ett tag sen, typ accisiationsbomb? Det hette nåt sånt. Sen körde vi frys massa gånger och 'reason-to-leave' när jag började etablera en scen, sen kommer en och gör en ny, så gör man så med alla. Den sista ska liksom ha en anledning att lämna scenen. Min scen var att jag rätta prov och min klass sög och alla fick ig och jag var sur på det.
Sen följde Jenny med mig till jakan och köpte en suuuper snygg jeansjacka på hm. 3 presentkort kvar av 4!! Japp, har gina, ur & penn och din sko kvar. En bra blandning XD

Imorn äre nationella! Uschhhhh! Det är läs och hör, kunde inte vart värre. Iaf hör hatar jag för ja, det är bara så tråk. Att lyssna på roliga grejer, som Charlie är ju kul, men på nån dum skiva och det är en skolgrej gör det så himla tråkigt.

Mm, ska skriva naturkunskaps rapport och ja, inte så mycket mer idag. Men är grymt slut och mina fötter värker efter ballerina skorna, att det är så varmt ute gör det fett jobbigt att ha sånna skor. Var är mina flipp flopps när jag behöver dem? Borta på landet .__.

Fick veta nu att Mysteriet på Greveholm gör comeback som julkalender nästa år! Asuuuuum <3

Kommentarer
Postat av: JennyPenny

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, Isaks och Fredriks framföranden HAHAHAHAHAHAHAHAHA.... xD



Jackan är jättefin Julia!

Hihihi :D<3

2011-05-09 @ 21:30:29
URL: http://justcallmejenny.blogg.se/
Postat av: - pia svensson -

sv: Hahah aa fan, det gör vi! :D

2011-05-10 @ 17:18:27
URL: http://piasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0