Dans

Halloj!
Ja, vi hade naturkunskap i morse. Vi började med något nytt, hette liv i samverkan om jag minns rätt. Det gör jag säkert. Ehm, sen hade vi idrott. Vi dansade, fick göra egen koregrafi i grupp. Vår dans blev fett cool ^^ Vi stod först alla på led och hade ut armarna i olika höjder. Sen så snurrade vi och ja, en massa saker XDDD
På lunchen vare tacos, men eftersom vi åter så himla sent så fanns det inga såser eller ost kvar. Det sög :(
Sen på samhällskunskapen skulle vi räkna ut på ett papper olika påståenden och sådant i vilken ideologi de hörde till. På matten hade vi repetition, vi har prov imorn.

Hemma har jag pluggat mycket. Har engelska läxa tills imorn med, fattar inte hur många glosor vi ska lära oss. Om det bara är dom på pappret med en liten prick eller de i boken också. Asså nej, det är typ 80 glosor ._.
Mja, sen nu lyssnar jag på lite musik från hair. Lite mysigt så där. Hm, ska se på bilförare ikväll. Jag orkar ingenting, jag har inte läst i min bok sen i typ lördas. Asså vill inte läsa HP :( Så himla trött på det! Men det har jag redan nämnt så ...

Ingen bild idag .-. MEN IMORN ÄRE VÅFFELDAGEN! MUUUUMS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0