Tweenlight ^^

Hellu!
Ja, i morse vara svenska. Vi höll på och lärde oss om att argumentera. På spanskan så skulle vi göra ett papper om pronomen och ja, jag var inte med på förra lektionen pga teatern så jag fattade nada. Nada, det lärde jag mig sen för det var ett pronomen typ XD Ja, jag kunde allt sen och då blev man lite glad. Spanska lärarn sa att det var typ rekord på hur fort någon lärt sig den svåra grammatiken. En lektion. Den var skitlätt. Och rulig XD
Ja, på teatern hade vi föreställninganalys. Och ja vår klass är stökig. Det är jobbigt. Man vill bara skrika att alla ska hålla käften när de stör på lektionerna. Seriöst, man blir så irriterad. Ja, ni är snälla också, men ja. En del borde gå en grundkurs i hur man uppför sig. Höhö .__.

Mm ja, hemma har jag fixat fransk manikyr. Så fint det blev, för att vara första gången att göra det i alla fall. Ja, sen har jag pluggat samhällskunskap och engelska. Måste råplugga engelska och matte imorn! Inte många glosor sitterpå engelskan, men jag har ingen ork till det nu. Det gör vi imorn .-. Och matten, höööh. Prov på fredag. Uschligt.



OMG asså. Såg på Simpsons igår och det var ett halloweenavsnitt. Och ehm, ja. Då vare en del som hette Tweenlight och jag doog! En vampyr, Edmund hette han men de ska ju vara älvan Edward. Han stoppar en massa bilar med handen och så springer Lisa och han genom skogen upp i ett träd och så hoppar de lite. Och så kommer Milhouse och ser det och blir sur för att Lisa är tillsammans med en vampyr och förändringen kommer. han förvandlas .... till en pudel!!! XD Hahaha, inte till en cool varg som det är i skitböckerna/filmerna. Ja, sen vill Lisa förvandlas till en vampyr, som Fail Bella. Fast Edmund (Edward då .. ) och hans pappa suger blod från Homer och de får fetma för Homer är full av kolestrol. Så dör de. YEEY, Edward dör. (Höh, Edward, Edmund. Samma skitperson .. ) Äntligen slipper vi den perfekta älvan som är så otroligt tråkig!!!! Och Det är Homer som ni ser som är ute och flyger XD
Måste bara säga en fail grej, rösten till Edward .. Edmund eller vad fan man ska kalla honom .. Rösten till honom var Daniel Radcliffe, ni vet Harry Potter XD Det var så kul XD

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Tack! :) Vi ses i helgen! :D

2011-03-23 @ 21:48:46
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså inte för att vara sån, men du verkar inte tycka om vad du kallar skitböckerna/filmerna. Men vad är då grejen med bilden på din header? Twilightbilden?

2011-04-04 @ 16:17:03
URL: http://thissimplegirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0