Hm ._.

Helluuu!
Hade matte imorse. Jobbade på som vanligt. Ehm, på spanskan gjorde vi ett gammalt nationellthörprov i datasalen. Gick väl bra hoppas jag, det var skit svårt. Sen åt vi lunch. Ehm, ja. På engelskan läste vi en text som hett typ lollipop och guns. Vi fick läxa. Fick läxor eller prov på alla lektioner idag. Yeey. Sen så har vi naturkunskapsredovisning på måndag och snart so-prov också. Jag har iaf bara 5 frågor kvar på de där insturderingsskiten. Aja, nu hemma så är jag gryymt trött. Det snöar ute, det gör ju inte mig direkt piggare och gladare. Nej, men jag har pluggat lite och ska plugga lite till.



Ja, en vacker strandbild från landet ofc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0