Musikmobbning :O

Ja, jag har vart på jävligt dåligt humör idag. Jag vet inte orsaken till det, men jag vaknade nog på fel sida i morse eller nåt. Ja, när man kom till skolan blev man totalt nertryckt för att man hejade på Eric Saade i lördas. So what om jag gillar hans musik. Pop är en av de många musikstilar jag gillar, så jag hoppas inte de dömmer mig bara ut efter vem jag hejade på .. Men jag hejade ju somsagt på Moniker, Swingfly och Nicke Borg med så. Men jag ska leta nya band att lyssna på. Iduff ska skicka lite bra låtar till mig :)

Aja, vi hade matte i morse. Sen svenska då vi diskuterade utifrån läsloggar vi skrivit om artiklar som handlade om identitet på något vis. Lång mening. Sedan hade vi naturkunskap, var i datasalen och fortsatte med powerpointen. Sedan hela eftermiddagen satt vi och skrev en lång uppsats om Att vara ung. Det tog mig 2,5 timme och jag var inte på det gladaste humöret efter det. Nej ... Hemma har jag mest försökt återfå min energi med hjälp av soffan, inte det bästa sättet direkt .. Ja, det blir nog promenad ikväll och sista avsnittet med Familjen Annorlunda. Den är faktiskt mys att se på. Ja, juste! När jag kom hem vare Moniker på cdspelaren, det var naijs. Och så målade jag naglarna. Ja, så intressant.



Jag tar mest mysiga sommarbilder just nu. Här brukar vi bada på midsommar i kanalen på landet :) Supermys ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0