Lång jävla testgrejs

Ett förhållande: Nope
En bästa vän: Aa ^^
Haft ett seriöst förhållande: Nix
Dejtat en av dina bästa kompisar: Haha, nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Absolut XD
Fått ditt hjärta krossat: Japp ..
Haft ett one night stand: Nope
Skrikit åt en lärare: Ja, faktiskt. Spanskalärarn i nian .-.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Nix
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nope
Några smycken som kostat över 1000 kr: Nee, tror inte det
Snusat: Nope
Rökt: Tror jag smakade när jag var skitliten av mamma. Ja, jag var puckad då. Men jag kan likväl ha drömt

DAGENS:

Klädsel: Helgklädsel = Munkjacka och mjukisbraller
Smink: Lite mascara kvar sen igår
Frisyr: Utsläppt
Låt: Haha, vi lyssnade mellolåtarna i bilen. Så det blir väl Saades lilla discogänga XD
Vill ha: Sommar
Saknad: Mitt liv .-.
Köp: Nope
Godis: Har ätit massvis under lovet men nu blire stränga tag igen.
Attityd: Sur.

FÖRSTA:

Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: Usch, fy fan! Yeah, seriously ..
Bästa kompis: Oh, men de är ju typ alla små flummisar i klassen då + alla gamla som man inte träffar men saknar så mycket :( <3
Kärlek: Hm, första riktiga var nog den där .. ja han ._.
Semester: Turkiet när jag var 1 år! ( Har vart där 4 gånger totalt nu XD )
Jobb: Sälja saker med scouterna. Det är det jag kommer ihåg.
Köpta skiva: Huh, det kommer jag inte ihåg. Köper inte så mycket skivor, spotify är bättre ^^
Riktiga kärlek: Ja, han som jag skrev där uppe men jag skrev inte det så han förblir anonym.
Piercing: Örhängen
Konsert: Diggiloo, men jag var i gloden för ett år sen och såg mellogenrepet. Salem :)
Fylla: Nej, jag håller inte på me sånt .-.

SISTA:

Personen som smsade dig: Anna Hyper, ja de är en vecka sen men min mobbe funkar inte på landet.
Peronen som ringde dig: Mamma
Personen som du ringde: Ogne bostad XD ( Räknar bort att jag ringde syrrans när hon tappa bort den idag .. )
Personen du sa jag älskar dig: Öhhhh
Alkoholdrycken: Ehhh, smaka vin när jag var liten .-.
Bilfärd: I eftermidddas från landet.
Filmen du såg: Huh, såg en film i fredas lite som hette Grabben i graven bredvid men en hel film. Då vare när jag och syrran såg på Björnbröder på lovet. Gullig film. Ja, blev rörd. Hade inte sett den på evigheter.
Gången du grät: Räknar det som man gråter för man är så förbannat jävla arg? Fast, jag tänkte på en person som stupar i sjunde HP då fick jag en tår .-.
Måltiden: Middag, mos och korvgrya

SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Ja
Våga hoppa bungyjump: Ja
Våga Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Skulle våga, men inte vilja.
kunna Kalla dig själv lycklig: Inte nu
Hellre ta bilden än vara med på den: Ibland
Kunna gråta över en kille: Nån tår kan väl komma
Kunna gråta över en tjej: HÖH NEJ!
kunna Ljuga för någon: Vita lögner är inte lögner ._.
Kunna springa 50mil: Om man har typ tuuuusen pauser!

VAD:

Gör du just nu: Lyssnar på Christian Walz och gör det här dumma testet
Ska du göra imorgon: Skola, plugg.
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Peppar lite.
Har du med dig in på bion: Dricka.
Är det för färg på dina byxor: Svarta.
Är det för väder hos dig just nu?: Det börjar bli kväll men det är blå himmel.
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Om han ser bra ut och om han är lång.
Skulle du göra om du vann på lotto: Kuta runt och vara skitglad.

7 SAKER DU
HAR PÅ DIG

1. Mjukisbraller
2. Linne
3. Munkjacka
4. Strumpor
5. Klocka
6. Halsband
7. Underkläder

BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: Nää.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17 jävla år .-.
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Japp, om man kallar skryta och inte får säga för att hon vill va cool så ja .__.
Använder du huvtröjor: Ibland, helger oftast
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Det är bra som det är.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Vror på vad ämnet är.

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: När jag var 14-15, det var sista somrarna med mina gamla bästa vänner. Saknar somrarna när vi var små :'(
Sova på sida, mage eller rygg: Rygg oftast, ibland sidan.
Kramar eller kyssar: Kramar ^^

HUH, kopierade den här från min gamla blogg, var kul och se vad jag hade skrivit förut XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0