Here I am

Internet har inte funkar ett skit men nu gick det! Yaay! Det som suger är att jag får skriva om inlägget igen för någott hände med blogg.se FAN! Sur .__.
Men jag har haft kul de här dagarna. OH, orkar inte skriva om allt. Hade skrivit så jävla mycket. Usch, fan, helvete. Nej, inte svära mer .-.
Ja, i måndas klippte jag mig. Hos mormor och morfar på kvällen ägde jag och syrran på kort och vann över honom på både vänd tia och svarta maja. Första gången det hände som morfar kom sist i en omgång. Its true. Han blir aldrig.
Och i tisdag grillade vi korv utomhus. Det va myyyys. Yes, och igår var vi på åland. Hela familjen vann priser på frågesporten. Jag vann drinkkupong, mamma billjett att åka igen, morfar vann också billjett men Jossan fick den eftersom hon skriver hans svarslapp, även fast han inte vill va med ^^ Han vann förra gången med när syrran skrev XD Och pappa vann förstapris som var smörgåsbord. Han och nån annan skulle sjunga varannan låt, lite av en .. och ja. Jag typ nästan skrek av garv!! Fast jag var den enda i familjen som visste var Bob Dylan heter på riktigt. Robert Zimmerman. Haha XD
Och ehm, idag fyller min lillasyrra 15 år. Grattis till henne. På lördag äre släktfesten. Min kusin och hennes mamma ska komma, great, och mormor och morfar såklart och sen min moster och hennes man. VALLEN XD Vallen är min favvo släkting ^^ Han är som en lekfarbror, han var det jämt när vi var små och hälsade på hos dem :D Ja, jag är glad :)

                                


Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att det finns någon som har haft ett bra lov :)

2011-03-03 @ 20:50:41
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0