Hair

Igår hade jag inga lektioner överhuvudtaget. Vid halv ett började då musikalen Hair. Jag hade inte sett filmen innan men den var ändå väldigt rolig. Även om de strippade väldigt mycket så var den ja, rolig. De bästa låtarna de sjöng var de där Hair och let the sunshine in. Jag gick och sjöng på den sista men jag fatta inte att den var sorglig ._. Såg filmen när jag kom hem, det blev helt förvirrande. Först var karaktärerna helt annorlunda i musikalen och filmen. Han Berger i musikalen, usch, han var jobbig. Men i filmen var han jätte mys. Han Claude i musikalen var så himla jävlans söt att man typ dog! Ja, hans karaktär var fett cool :) Men i filmen så ja, där var han jobbig ._. Och i musikalen dog Claude ( snyft ) och i filmen Berger. Ja, helt fail. Han som spelade Claude i musikalen hade världens gulligaste hår ^^ Men när han vart i armén var det borta, det var tråkigt :( Och ja, i musikalen hade han Berger inget hår på huvet, i filmen vare tvärtom så liksom, musikalen och filmen är verkligen tvärtom. Hon Sheila var också tvärtom. Ja, asså jag ångrar lite att man såg filmen. Allt blev som en enda röra. Blev lite förvirrad .__. Skulle nog skitit i filmen ...
Aja, satt på tredje raden iaf kanske jag ska tillägga. Det var naijs :)

Ja, ska gå till bussen om typ en timme. Kommer inte ha nåt att göra nu så man får väl sitta här tills man ska ha idrott. Vi har inte haft idrott på 6 veckor, jisses.


Kommentarer
Postat av: Anna

Den heter faktiskt The Flesh Failures >: (Let The Sunshine In)

2011-03-17 @ 18:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0