En bra sak

Ja, här sitter jag. Bussen går om en timme. Alla lektioner har vart inställda för mig idag, skulle vart hemma om vi inte skulle haft engelska på matte lektionen. Asså, jag känner liksom att vi kommer hamna så jävla mycket efter när lärarna är borta hela tiden ._.

Satt och kollade 5 parter på act 2 på A very Potter sequel. Asså älska. De är så jävla roliga <3



Ja, tänkte kolla på ett Merlin avsnitt men nu räcker inte tiden. Ska nog kolla lite på sequel mer. När jag kommer hem äre massa samhällskunskapsinstuderingsfrågor ( huuh ) som ska göras. Vi har fan haft kanske 5 lektioner om idelogier totalt. Hur fan kan hon tro att vi kan klara de där? Shit asså ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0