Downton abbey

Jaa. Idag har jag vart ute och gått. Höhö. Sen har jag pluggat och lite så. Vi var och köpte en födelsedagspresent till mig i Jakan och så kollade jag på din sko. Jag kommer få välja presentkort och en av ställena jag kunde välja på var där, det fanns så snygga ballerinaskor!! Aja, sen har jag kollat lite i mitt smink. Jag kom fram till att jag äger ca 15 läppbalsamssaker. Ja. Sen äger jag typ lika många läppglans. Huh, det är inget jag behöver köpa .. och alla läppstift ... omg, jag använder inte ens allt .. Aja, det där var ju intressant för er att läsa. Ja, jag äger alldeles för mycket smink iaf .__.

Igår vare näst sista avsnittet på Downton Abbey. Tror jag nämnt förut att jag ser på de, men skit samma. Det är en brittiskserie. Me like! Och ja, det är som vanligt att de ska gifta sig men så äre problem .. blabla.. Men denna serie är fett mys, jag var lite skeptisk i början men den är fett mys. Liksom, det handlar om alla karaktärer. Först de som bor i Dawnton abbey, sen tjänarna också. De är lika roligt. Sen äre en som spelar Matthew Cralwey som var med i Förnuft och känsla ^^



Ni som kollar noga ser att hon i mörklila är Professor McGonagall från HPfilmerna.



Ja, han är sötare som blond. Sen blev jag sur ihåg när han kysste fel person. "Fel person dtt pucko", skrek jag, eller sa ._. Ja, hon är en bitch. Jag hatar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0