Viktigt

För mig är det viktigt. Idag har min mormor och morfar varit gifta i 54 år! Jag ringde nyss och de blev jätte glada. Jag ringer alltid på födelsedagar och namnsdagar också!
Sen så äre 4 år sen vårt marsvin Sigge dog. Kommer ihåg han väl. Han var svart, brun och vit. I pannan så var han vit och där kunde man göra punkfrisyr på honom. Det var jätte fint.

Och en grej var att när jag rensade garderoben slängde jag en massa väskor också. Och då hittade jag en form av en peruk i en av väskorna, som jag fick av farmor på lågstadiet nångång. Och jag testade den och ja, jag vill inte ha längre hår. Asså det ser inte klokt ut på mig! Så nu vet jag det och slipper gå runt och klaga på att mitt hår är för kort, för nu vet jag att det är perfekt för mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0