Britter <3

Vad har jag gjort idag? Igår såg jag och syrran en serie på svt1 som hette Från Lark Rise till Candleford. En brittisk serie. Det var säsong 3 avsnitt 3 så vi hade missat en hel del men vi fattade i alla fall vad som hände. Jag och syrran föll pladask för en jätte söt britt som hette Edmund i serien. Det var lite hans avsnitt. Jätte söt! SÅ jag och syrran har sett de första två avsnitten idag och tagit reda på, att han är 95a ._.
Men ja, brittiska serier är jätte mysigt! Jag lever för sådana serier. Vad skulle jag göra utan det? Älskar liksom känslan och kulturen och levnadsstandarden. Sen är ju Merlin en brittisk serie, men inte en sådan "1800-talsstil", utan det är en fantasyserie som utspelar sig på 1100-talet. Och det är ju liksom liknande miljö på ett vis, för de  lever inte som vi gör nu på 2000-talet. Det är det jag gillar också.

Jaja, jag har läst lite också sen var vi ute på lång promenad med hundarna. Inga program jag följer idag.
På onsdag är det Herrskap och tjänstefolk. På torsdag Svavelskär, på fredag sista delen i Vampire diaries, Merlin på lördag och Candleford på söndag. Ser mest framemot de två brittiska serierna.



Det här är inte britten båda jag och syrran gillar från Candleford utan bara min, hehe ^^



Okej, Edmund såg inte så söt ut här .. Men han är söööt!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha han va fett sötsnygg juh

jävla 95a..

jag är pedofil :D

2011-06-16 @ 02:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0