Väntan ...

Hellu!
Hade matte i morse. På spanskan fattade jag äntligen grammatiken. Nu sitter den i huvudet. Det är så skönt för liksom, förut har jag glömt på en gång men nu sitter den som berg. Men den var skit svår så det tog typ 2 veckor innan den ramla in. Hade uschlig engelska sedan. Skrev i Annas vänbok, haha. De va ruligt :) Vi hade förhör sen på läxan, glömde en grej annars gick det galant. Hm, ja.
Nu har jag suttit och kollat roliga klipp på Merlin. Haha, hade tråk. Imorgon. Oh, längtar <3
Har i och för sig sett den säsongen minst 3 gånger men den är ändå så jävla skön alltså. Ja, har man inte sett den så har man missat den bästa serien. Man fattar alla karaktärer, de har så roliga personligheter. Och det bästa av allt, när det är på TV så står man nästan upp i soffan av spänning. Its true.
Aja, ikväll blire pizza och seeker. Palla med lets dance liksom. Ja. Men liksom, 1 DAG KVAR! MERLIN ÄR BÄST! Yeah, nu låter jag som ett sånt där hopplöst jävla fan. Uschligt.



Höhö, så går den där ... vad heter han då. DiCaprio och knallar där bakom. Haha.

Förressten, ni läste sista delen av Jacob saken igår eller? Slutet är så att man ska få fundera lite själv. Men vill ni veta vem jag tror tjejen är så släng en kommentar i det inlägget.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hittade inte bilden på din blogg men sry ifall det var din.

2011-01-21 @ 16:54:15
URL: http://harrypotterisawesome.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: Tack!!!! Längtar tills nästa helg! :D :D <3 <3

2011-01-21 @ 19:31:51
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0