Stressigt :(

Igår var jag så uttråkad, hade inga läxor eller någonting. Idag har jag läxstress. Engelska läxa till imorgon, massvis med glosor som inte vill sätta sig i hjärnan. Irriterande! Sen pluggade jag matte, mja. Men det gick lätt, är bara lite nervös över om jag kommer glömma hur man räknar ut och få fail betyg och allt bara går snett!
Mja, men jag går igenom räknesätten i huvudet hela tiden så jag hoppas att jag inte glömmer. Då blir jag sur.

Men ja, naturkunskap på morgonen. Läste igenom texten. Vi ska ha prov om en vecka. Sen vare någon företagsdag så vi gick runt i sporthallen och kollade vad elever hade byggt? Eller ja, typ. Företag eller något. Ja, intressant som sjuttsingen. Ja, det ordet passade inte direkt in i sammanhangel. Samhällskunskap efter det. Vi fick läxa så klart, så jag hade läxa/prov i alla ämnen utom idrott. Jätte trevligt. Sedan kortare matte för lärarn skulle på nånting. Min dag. Alldeles extremt rogivande. NOT!



Bästa kommentaren. Det är ju så sant, hon gnäller på allt. Lite som jag. Ingen liknelse man kan va stolt över direkt ... ^^



HAHA, fick av peg ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0