Ännu en skoldag

Tjooooo!
Jag är så trött att jag bara vill sova. Men OH MAI GÅÅD, I am funny XDDD Eller som sagt, bara lite snurrigt trött.
Men ja, vi hade matte i morse. Prov på fredag. Det var något dumt nytt tal grejs som, vad han nu heter, visade. Mja, de får jag öva på. På torsdag. Sen svenska, fortsatte skriva ett referat av en artikel om vänsterhänta typ. Ja, och någon grammatik.Och ja, sen vare naturkunskap sen. Kuuul :)
Ja, på teatern, eller innan så hade det kommit en ny klasskompisar som skulle testa en vecka. Jenny hette hon. Hon va rolig ^^ Och ja. Jag, Peggy och hon ska vara i en pjäs, eller scen ur pjäsen I lusthuset. Mja, Peggy spelar en ful tant som är irriterande. Eller ja, min karaktär Inez ska bli så irriterad på henne och ja. De va kul. Sen körde vi målarnscenen igen. Kom hem halv fem. Det var det enda jobbiga .___.

Och nu äre nå fel på nåt så jag kan inte ladda upp bilder. Great.


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Om man gör något så ska man göra det för sin egen skull. Det blir aldrig bra när man gör det för någon annan.

Och när du säger "några timmar" så känns det som att du ljuger. För du snackade om twilight jäkligt mycket, och det inte bara "några timmar".

2011-01-24 @ 19:21:55
URL: http://sandrainkila.blogg.se/
Postat av: sandra

snacka om dubbelmoral, pallar inte bråka.

2011-01-25 @ 13:47:35
URL: http://sandrainkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0