I'm back

SORRY! Jag har inte pallat blogga förrän nu eftersom igår och idag har jag kommit hem efter 4. Idag kom jag hem halv 5. Uschligt. Men det är för teatern. Det är kul men precis efteråt så känner man verklige hur huvudet värker och ögonen vill slå igen.
Aja, igår så började naturkunskapen. Gillar NO så de va roligt. Ja, och så idag har vi sett klart på love actually. Efter 4 lektioner ...
Mm, och på teatern så började vi igår att köra lite. Min karaktär, målarn, ska vara lite så där, osäker och korkad. Men han är så skön asså. Ni ska se hur jag går när jag är honom. Haha, Charlie Chaplin och så kom Annika, teaterlärarn, på några roliga saker jag skulle säga. Men det svära är hur man ska säga alla repliker. Ska träna på de för han ska ju låta lite puckad. Ja ^^
Idag på teatern så började vi med att leta efter en stege, vi var nere i rekvisitaförrådet och hämtade en men vi hittade en bättre med hjälp av vaktmästarna. ( Ni skulle kännt den starka lukten av kaffe när man kom in på deras kontor, rast hela tiden eller? ) Vi var sen i studio 1 och körde igenom och kom på grejer, tränade repliker och sådant. Ashley var tyvärr sjuk så Annika spelade hennes karaktär. Men de gick bra, vi bar runt på stegen och jag vandrade runt på målarens lilla vis. Aja, när vi var klara gick vi ner i rekvisitaförrådet igen, för att lämna andra stegen och för att leta rekvisita. Jag gick först och knallade runt och rotade i lådor och tittade. Gud vad mycket saker det var, ölflaskor ( importerat som jag noga läste på flaskan ), hur många stolar som helst, säkert 100 par skor och flera ställningar med kläder. ( Det fanns verkligen allt där nere ) Eftersom vi behövde en soffa letade vi efter det, vi hittade 2 men bestämde oss för typ en brunorange för den var äldre. Och sedan kollade vi kläder. Mina ögon tårades verkligen när stanken från unkna kläder nådde ögonen. Usch, det var verkligen äckligt. Man fick verkligen en känsla när man var där nere. Så mycket pryttlar. Vi hittade iaf en skjorta till mig, en till Fadi och en klänning till Ashley. Vi ska ner igen imorgon och leta skor. Jag ska också kika efter en keps. ( Så jag kan ha håret under när jag spelar kille ) Men vi kom en bit på vägen idag, det känns skönt.

Aja, ska gå och läsa klart svart ängel. Pallade inte ens gå ut med hundarna nyss, är för trött efter teatern.

Byee!


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahhahah BILDEN!

2011-01-18 @ 18:53:32
URL: http://sandrainkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0