Gammal vana.

Yes. Nu sitter jag här och skriver ner min so-uppsats. Jisses, den blir ju knappt en A4-sida. I boken ären juh 2 sidor. Men aja, får kolla igenom anteckningarna och se om jag kan klämma in någonting vi snackat om på lektionerna. Nu blev de över 400 ord iaf. De är bra. Man skulle skriva 1-2 A4 sidor, har skrivit nästan 1 men jag har fått med allt så ja, det finns inte så mycket att göra.

Ja, har suttit och gjort Bamseundersökning. Var med i nå allergi test grej när jag va yngre och nu hörde de av sig igen. Ja, men man får ju presentkort när det är klart. Ska gå på sån test o ta blodprov ( Sprutfobi ... ) och massa annat. Men ja, får se när de blir.

Om en vecka börjar Merlin igen. TJAT TJAT! Jag vet men Merlin är så jävla bra! Den har allt, magi, söta killar ( JAA ), karaktärer man vill 'puncha' i facet, spänning, ja. Allt :D Även fast det är nytt varje gång så äre en del saker som händer ihop. Karaktärernas romanser förändras i säsong 2 också. Man trodde Gwen gillade Merlin men hon siktar typ liite högre. Yeah, förstår hennes smak så det är inget att klaga över. Fast Merlin är söt. Inse ^^



Insåg nyss att jag inte lyssnat på musik på jätte länge. Ni tycker nog nu att jag är helt pantad men det går i perioder. När jag hittar nån jag vill lyssna på lyssnar jag sönder den. Nu satte jag på min gamla Idol Salem Al fakir. Mja, bra lyssnings musik men inget kul att se live. Såg honom i globen.

Kommentarer
Postat av: Emma

hörde de av sig nu?! fett najs :D hoppas de ringer mig också snart haha!

2011-01-15 @ 16:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0