Lite humor

Helluu!
Idag var det en rätt så fullspäckad dag! Hade svenska på morgonen. Lollo hade genomgång i hundra år om hur man referar en text. Ja, sen vare spanska. De börjar bli lite kul, men Stan hade glömt mitt namn. Han hade glömt halva klassens men när han frågar två gånger. Då undrar man ju lite hur hjärnan fungerar hos vissa.
Aja, på teatern fick vi veta med vilka och vilka scener vi ska spela. Jag fick veta en av mina. Ska spela en målarlärling. Det står målare i manus men har en 'mäster' som liksom, ja. Han är smartare för min karaktär var typ lika puckad som Homer Simpsons och Peter Griffin tillsammans. Nej, lite överdrivet men han verkar lite efter. haha ^^ Ja, typ. Lite osäker var han typ men ska bli kul att spela honom. Japp, en kille. Nu får man väl spana in grabbsen i klassen och kolla hur de går och så. Kanske ska säga vad pjäsen hette, för vi ska bara spela en scen ur den. En målare kommer sällan ensam. Japp, sounds exiting..
På matten vare ny mattelärare. Kommer inte ihåg namnet. Men han var lite sträng men väldigt bra på att förklara.

Aja, min bok svart ängel som jag beställde på biblan igår kom idag så jag hämtar den imorgon. Ska läsa den fort i helgen, om jag hinner + skriva uppsatsen i so så jag kan lägga all min energi på teatern och det andra plugget sen.
Imorn ska vi se djungelboken med klassen och några bildare ska med också. Blir nojs, så när jag kommer hem ska jag plugga spanska och so så jag vet inte om jag hinner blogga. Gör det på fredag.



Haha, humor.

Kommentarer
Postat av: sandra

åh vad roligt! tänkte precis fråga dig om det, men du var inte inne på chatten! vad fick ni för scener då ? :D

2011-01-13 @ 08:25:04
URL: http://sandrainkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0