Tur att man har syn nu ...

Hellu!
När vi kom till landet var det så jävla mycket snö att vi knappt kom in i huset! Aja, har haft lite tråk men jag och syrran tog med sånna här gamla spel man spelade när man var yngre. Ja, tro mig. De är fortfarande lite svåra. Fast några av dom funkade inte för de var nå windows fel. Tänkte ta med sims men kom på att sims 2 skivan är sönder så vi kan inte ladda in den. En kompis fick låna den och när jag fick tillbaka den var den helt sprucken. Men vad gör man.

Imorn ska vi ta en lång promenad och åka skidor. De ska bli kul.

Satt och kollade på Arn nyss. Men mamma tog över TVn och ser midsomer sak nu. Aja, har sett den filmen typ hundra gånger ändå. Var ett stort Arn fan! Varför kan de inte göra film på sista boken Arvet efter Arn? Då går jag på audition direkt till en tjej som spelar Arns sons fru typ. Aja, jag tyckte han var söt förut. Ja, han Magnus. PINSAMT!
Undrar om man kan typ maila han Guillou? Seriöst, JAG VILL VA MED I DEN FILMEN! Jag älskar sånt typ förr i tiden grejs. Sånna filmer är bra. Som Ivanhoe, Merlin ( ja, den utspelar sig inte idga direkt ), Robin Hood, Jane Austens filmer ( ja hon är författare... ) Men sånna som är iaf lite som Arn sånna gillar jag. Ja, fantasy nörd med.



 <---- Asså han ... :O Hur blind var jag för 3 år sen ... ?


Kommentarer
Postat av: Frida

:D Du vill verkligen vara med i vilken film som helst! .D Om du kommer med i någon, tipsa dem om mig :D <3

2011-01-02 @ 23:00:39
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Jo det är ju klart. Men det är ju tradition att se det på tv och att se det på youtube är ju inte samma sak. :P

2011-01-03 @ 02:27:02
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Tack så jättemycket :)

och god fortsättning med :)



haha coolt :O

2011-01-03 @ 11:26:56
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0