TJAAAT!

Tjo tjo!
När jag kom hem idag däckade jag i soffan. Var så trött. Och så har jag lite träningsvärk efter idrotten. Vi hade naturkunskap i morse. Jag insåg verkligen hur mycket jag saknat att ha NO. Nu kör vi ju biologi och det är ju ännu bättre :) Vi dansade som tur var inte på idrotten, vi körde styrketräning med 8 stationer. Juste, först lekte vi korv med bröd. När man blev kullad skulle man skriva "korv korv korv", två personer lägga sig vid sidan om en och skrika '"bröd bröd bröd". Yeah, de va väl lite kul XD Samhällskunskapen va inställd, så vi snackade med mattelärarn så vi började tidigare och fick sluta en timme tidigare. De va skönt, vill ha helg NU! Vill vila upp mig och bara glo på Merlin hela tiden. TJAT TJAT! Men på svenskan, efter lovet så ska man hålla föredrag om vad som helst. Hade jag fortfarande var HP-fan hade jag så klart snackat Harry Potter, men det kan ta sig. Men asså, snacka Merlin ... Eller House of night kanske ... Får fundera över det!



Laddade upp sista delen i novellen idag. Det tog nästan 4 månader att ladda upp alla delar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0