Snark ...

Hellu!
Hade 1,5 timme engelska först i morse. Sen nästan like länge samhällskunskap. Och efter lunch vare mentorstid och sen teater. Ja, vi började med målarscenen idag. Ja, och sen körde vi lusthuset. Den är rolig, även fast vi inte kommit så långt så man stirrar mest ner på manuset. Men ja, det går väl bra. Vi ändrade lite i manuset och så.
Mm, när jag kom hem slocknade jag i soffan lite. Så trött. Nu ska jag i alla fall börja ta vitamingrejs så jag hoppas att jag kommer kvickna till snart. Hatar att vara så här luddig i hjärnan.

Oh, de är nå jävla fel för jag kan inte ladda upp bilder D:

                   

Ja, kompisarna i skolan såg den här. Första gången blev man typ :O, ja men sen så garvade man.

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Jag själv tycker att den första meningen är vääldigt låååång men sätter en poäng, man vill liksom fortsätta läsa.

Näpp, jag har inte den på eng, varför frågar du?? Trodde att du hade tröttnat :P



Förresten, mamma sa att vi själva får bestämma när vi ska komma, fredag elr lördag :)

2011-01-25 @ 21:12:42
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Recenzion

SVAR: Jag har läst dom två första i serien House of night men jag gillade den inte så värst mycket så jag slutade med den, var det något speciellt du tänkte på?

2011-01-26 @ 15:04:00
URL: http://recenzion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0