Nu har jag ändrat mig liite

Tänkte ju skriva ett manus till Merlin men liksom, den kommer aldrig bli antagen säkert. Vet ju inte hur man skickar in eller något. De ska bli en säsong 4 men endå. Jag ska ändra namn, ta bort lite karaktärer, ge dem lite nya personligheter och sånt. Ny miljö också så blire min egna! Och det kommer inte vara som Merlin alls typ. Men jag har två grejer att skriva nu, först den. Måste komma på namn på den och så.
Men så den inte blir som Merlin kom jag på en massa igår. Kunde inte somna. Somnade vid halv 2 tror jag. Men det är ju idag .-.



Aja, ska ha kvar de scener jag skrev om Merlin om det är något som kan ge mig inspiration därifrån. Nu ska jag kluddra lite i en bok om namn och vad som ska hända. Jag är taggad! :D

Och ehm, hade tråk igår så då tänkte jag bara kolla hur gamla de skådisarna är. Och de blev lite chockat!




Dålig bild ...

Gwen fyller 31 :O Arthur fyller 28. Merlin fyller 25. Uther fyller 57. Morgana 28 och Gaius 75 år. Verkligen en överraskning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0