Nedräkning

Hellu!
Vi hade svenska på morgonen och vi skulle läsa upp våra noveller. Jag blev skiiit nervös. Skriva är något jag gillar och helst ska jag ha längre tid på mig, och nu fick man inte ens välja ämne så de blev typ nutid och jag suger på de. Det ska vara fantasy, så äre.
Men ja, de gillade den. Typ. Men de andra hade en tanke bakom och sådant, man funderade lite efter. Min var kort med, 2 skrivna sidor. Men de va ju nutid så då gåre ju inte! Omg, mycket ilska som ska ut ...
Aja, spanska sen. Inget konstigt med det.
På teatern var vi nere o rekvisitarummet och hämtade grejer och bar med allt. Vi hittade ettpar brallor, lite rutaktiga och ett par vita skor. De va perfekta för 'gången' jag ska gå som den karaktären. Lite urholkade i hälen, de va perfekt. Och ja, det gick bra idag. Ashley var tillbaka så då var hela gruppen där liksom. Jag kan mina repliker nu. Ska träna på hur ska jag säga dem, så de blir som min karaktär. Vill göra honom dummare, vill att han ska prata konstigt. Ja, han är dum. En sjukt rolig karaktär att spela. Jag kan verkligen gå in i honom och så. Det här kommer låta konstigt men hans sätt att gå, det är så jävla coolt alltså. Det är verkligen han. Japp, men jag ska träna på hur jag ska reagera och sådant också, men det flyter på. Det är jätte kul :D
Om 4 veckor ska vi visa upp, redan lite nervös.

När jag kom hem så klippte jag bort mina naglar, dom har börjat skivat sig och blivit alldeles tunna så ja. Tänkte först inte ta nå färg men jag känner mig naken utan nagellack. It sounds weird, I know .. Men jag tog på mörkblått i alla fall. De blev snyggt. Men mina händer ser ändå ut som babyhänder...



Tre dagar till Merlin sätter igång. Yeey.



SÖÖÖTIS <3 Undrar om de fixat hans öron till karaktären eller om han har så på riktigt ...

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Trotskijs?? Vad är det??

2011-01-19 @ 17:47:26
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: Allt som Afrodite säger är ju sant, fast hon uttrycker sig på ett roligt sätt :)

2011-01-19 @ 17:49:20
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: Ska ni ha uppspel då?? DÅ KOMMER JAG!!! :D Kan skippa gitarren en gång :P No problemo!

2011-01-19 @ 17:52:34
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Amelie

Svar: Åh, otur att du inte går i min klass, då hade vi ju klart vunnit! :P

2011-01-19 @ 20:53:21
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0