Men asså WTF!

Nej, jag är trött och på ett sånt där uselt humör. Inte kul. Nej, men jag stör mig på så mycket och märker alla småfel. Har ca 1,5 kapitel kvar i vampire diaries och det är nu det sker händelser så man liksom inte lägger i från sig boken. Men, de senaste hundra sidorna har jag hittat några fel...
Elena kunde inte röra sig. Hon lyfte handen och rörde håret ... ( inte helt ordagrant ) Men asså va fan, hon kunde inte röra sig så gör hon det. Fail ...

Elena sprang i hennes famn. Ehm, hur springer man i någons famn? Står man still fast fötterna rör sig? Aja, det var i alla fall en dålig översättning.

- Stefan, hjälp mig!, skrek hon. Men inte ett ord hördes. Men snälla, hon skriker ståre men så hörs det inte ...

Aja, jag är som sagt inte på det muntraste humöret. Känner att jag behöver lov igen, börjar känna mig lite sjuk. Usch, det blir inte bra för teatern ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0