Lördag

Helluj!
Lets dance igår var riktigt kul! Weises skämt asså. "Jag blev förvånad att Tony bad mig stänga munnen" (Ja, inte helt ordagrant) Men asså, HAHAHA! Fy fan vad jag skrattade asså. De måste fortsätta med lite skämt, det måste inte vara så 'fint' hela tiden. Har dock inte fått någon favorit än.

Var nyss ute på långpromenad vid görveln. Vandrade förbi bruket backen och lite sånt.

Längtar inte till skolan. Då man kan inte gå i mjukisbrallor och så måste man sminka sig. Måste o måste men jag går inte utan. Och så snart äre dax för produktion med teatrarna. Är skit nervös inför det.
Och 5e februari börjar melodifestivalen igen. Vet inte om jag kommer orka se det i år ...



2 veckor kvar till reprisen. Kl 18.15 på svt2. Ja, de har ändrat kanal. Asså, jag är fortfarande sur för att de ska ha repris. Bilden är från avsnitt 13 säsong 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0