Leker på gamla datan

Ja, jag har haft såå boring idag! Skönt med skolan imorn så får man nåt att göra.
Men ja, som rubriken säger så sitter jag på dem gamla, riktigt slöiga datorn. Och här finns det massa bilder som jag tagit, på saker, hundar och ja. De va lite kul att kolla igenom, tills det kommer upp en 3 år gammal bild på mig. Jag ser ut som fan. Den får ni Inte se.
Men några andra lägger jag upp, som jag inte skäms för ...

 Snyyygg!





Ja, sten .-.



De här bilderna tog jag hos mina kusiner, de bor på en bondgård ^^



OMG, titta vad liten Ellen va. Awwww <3



AWWWWW!



Så sööt ^^



Oh herregud :)

Ja, nu fick ni ett gäng bilder. Vet inte om hundbilderna är tagna av mig, men shiet samma. Men de va lite kul att se gamla bilder, det äre alltid. Jag fick min kamera julen 2007. Och det dåliga är att jag har bilder på Greta när hon är liten också + på mycket annat men när datan lagga försvann allt :( Laddade bara över ett album på skiva. IT SUCKS D:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka underbara bilder! :D



SVAR: Kankse det det, men då utomhus kanske? :)

2011-01-23 @ 18:45:17
Postat av: Frida

Förra kommentaren var ifrån mig :)

2011-01-23 @ 18:47:06
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: jag kan konstatera att du gillade böckerna mer än några timmar. Konstigt att du skrivit en novell om en karaktär du tydligen inte gillar.

2011-01-23 @ 19:56:58
URL: http://sandrainkila.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: TacK!

2011-01-24 @ 18:29:29
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0