"Jag tog bara en lur"

Tjo tjo!
Kom precis hem från shopping med mamma. Vi var bara ute på en liten tur. Mamma var inen o köpte blommor på plantagen och på rusta köpte vi en parfym ( vanilj, asgoood ) och en ring till moi. Syrran är på bio nånstans. Its lugnt hemma.
 Japp, såg på repris av Eva rydberg sak i eftermiddags med. Hon är typ Sveriges roligaste skådis. Eller en av dem, hon har vart med på de teatrarna i typ 17 år. Its coolt! I know, bad english ... Och ehm, den var så jäkla rolig! Hon och en annan hamnade i alla fall hemma hos honom och de drack sprit och blev aspackade och var så jävla roliga. Hon somnade under en björnpäls, sån där fake med huvud så kommer hennes man och hans fru och så kommer hon gående under den där och säger typ: Väck inte den björn som sover. Asså, de va många sånna där roliga kommentarer! Har några sånna gamla inspelade nånstans. Får leta fram dem. Aja, man han mannen då han var bakis och så ringer en telefon och han somnar med den i handen och så kommer typ, städerskan och frågar vad han gör. "Jag tog bara en lur." Fattar ni, så höll han en telefon i handen! HAHA!

Har krafsat ner lite fort vad som ska hända. Min hjärna satte igång och malde på saker som jag skrev ner till manuset. Det är så kul. Kan inte vänta tills jag valt namn. Det är viktigt. Namnen. De ska vara lite annorlunda och inga som folk heter idag.

Glöm inte lets dance idag! Ska se första programmet i alla fall. Legend of the seeker är bättre men det är liksom. Ja, en snubbe är med som jag kände typ. Tobias Wallin. Dansare. Japp. Ett program som sagt, men det är så himla uttjatat! Men familjen kommer ta över Tvn och vakta den med sitt liv så jag kommer få sitta själv och uggla uppe. Nää, då ser man hellre lets dance än seeker själv.



Bild på Greta från Fridas blogg. Det är liite ont om bilder på denna data.


Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

ohh tack så jättemycket :D

2011-01-08 @ 14:10:40
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad
Postat av: Frida

vet du att jag var och såg Gröna hissen i sommras??? :D Det är verkligen en underbar känsla att vara där live :D

2011-01-09 @ 19:45:15
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Nora

Vilken ras är Greta?

2011-01-18 @ 08:19:08
URL: http://nones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0