Ibland vill man inte vakna ...

Som i morse. När jag vaknade blev jag så sur!! Jag drömde att jag läste en bok, bland annat, och den var så bra! Shiet. Det var inte en fantasybok den här gången. Förvånade? Nej, de va typ lite sån där, vad säger man, overkligt? Men de var inga trollkarlar som sprang runt och viftade med trollstavar. Ja, men jag vet inte om jag ska skriva vad som hände för den boken existerar ju inte, jag kan ju skriva den! Visst, en del i den är liksom, en myt som finns men endå. Har redan funderat lite och kommit på en plats, en handfull karaktärer och lite fakta typ ^^
Ska snacka med Frida och se vad hon tycker. Om det är någon som vet vad som är intressant att läsa eller inte så äre hon! :D


Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Men du är ju hyperintresserad i böcker, så du skulle ändå vara välkommen :)Det finns några som inte ens är bokbloggare som älskar iden, de flesta kan inte pga de bor i en annan stad :P



Ja, du, jag kan hjälpa dig snart :P

2011-01-29 @ 10:13:39
URL: http://photosandbooks.blog.gse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0