Its over ...

Hellu!
Så nu är de frilagda veckorna över. Nu i två veckor har vi sluppit lektioner, prov och läxor. Men den vilan är somsagt över. Imorgon redan måste jag börja plugga till engelska prov. Och ja, jag måste också skriva klart min recension. Det har jag inte gjort en. Jag kommer inte på någon jävla rubrik!!

Ja, men idag tog vi bort all rekvisita. Puts veck! Ja, de va lite sorgligt, med tanke på att jag aldrig mer kommer spela Målaren eller Inez. It sucks. Men ja, dan innan min födelsedag ska vi gå och se lusthuset, scenen vi körde med Inez är därifrån. Det ska bli kul!

Vi har sett bildarnas filmer nu. De var alla skräckfilmer. Sjukt bra var dom! den första vi såg hette Bad laundry. Den andra hette Melody. Den tredje Curiosity kills och den sista The gate. Ja, vet att i alla fall en ska komma upp på youtube, då läggar jag upp den på bloggen. Jag vill se alla igen! Det var så kul att se ens klasskompisar, som inte går på teater, att agera. Det var ruligt ^^



Ikväll börjar Vampire Diaries igen. Säsong två. ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

yay :D fast våran var en kriminal/deckare men det var ju lite skräck där med ^^

2011-02-18 @ 19:09:26
Postat av: Frida

SVAR: Tack! :) <3

2011-02-19 @ 10:20:46
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0