Snart dags ...

DET ÄR VISNING IDAG! OMG OMG OMGGG! Jag kommer dö, jag är inte nervös liksom, mest rädd för att jag ska göra fel eller något!!!!! :O

Aja, för er som inte kommer se eller går i klassen så skriver jag nu spellistan, alltså alla scener dåra!

En målare kommer sällan ensam - Jag är med här, är Målaren ^^
En doft av honung
Romeo och Julia
Hänga ut
I lusthuset
- Jag är med här. Här är jag Inez ^^
Dödsdansen
Romeo och Julia
I väntan på Godot
En midsommarnattsdröm

Aja, det var dom de. Aja, nu måste jag göra en del saker innan jag ska till bussen ... Btw, jag har namnsdag idag ^^



Kommentarer
Postat av: sandra

Men guuuud så spännande! det kommer gå bra :D

2011-02-16 @ 16:08:26
URL: http://sandrainkila.blogg.se/
Postat av: Emma

lycka till nu julia :D det ska bli fett kul att se er imorrn :D (och vi har saknat er också!)

2011-02-16 @ 16:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0