Lalala

Hellu!
Har läst lite idag. Läste ett kapitel i Sagan om de två tornen, andra sagan om ringen. Får se om jag läser hela, mina böcker kommer ju inte förrän i början av mars ... Ja, sen har jag blivit medlem på en Harry Potter hemsida. Haha, det var lite kul. Var inte medlem på hogwarts.nu så jag vet inte hur det var, men jag är ravenclaw elev iaf. Yes. Mugglarportalen.se är länken iaf ...

Aja, ska kladda på en rubrik så jag kan lämna in recensionen. Och på onsdag är det föreställning, nja. Jag är inte nervös, inte nu iaf. Det ska bara bli kul att få det överstökat.



Höhööö, har läst boken så ja. Den kommer bli så fail!!!

Kommentarer
Postat av: Assiy på KPW

Undrar om du kommer ihåg mig från KPW? hoppas det!Det tog ett tag att hitta din skrubb

2011-02-14 @ 17:45:25
Postat av: sandra

alltså fett fail att de ska härma hp

2011-02-14 @ 18:08:39
URL: http://sandrainkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0