Japp .___.

Tjooo!
Jag har liiite tråkigt så jag sitter och kollar på sagan om tv reperatören. Ja, har inte sett den på jätte länge. Ja, ska kolla igenom massa LOTR parodier idag och skriva klart recensionen så jag har den ur världen.
Men ja, om en vecka ungefär börjar vampire diaries igen. Men jag har inte sett säsong 1, bara säsong på men jag har ju läst boken men de hjälper ju inte ett skit. Serien och boken är helt olika. I boken är Elena blond och populär och en bitch typ, hon har ingen bror och hennes kompis Bonnie har ingen mormor ... Och Damon han är mycket mer ond i boken ... I filmen är Elena typ 'normal', hon har en bror som heter Jeremy ( i boken har hon en syrra bara ), Bonnie har någon häxmormor och Damon nej, det är inte beskrivet så mycket o boken att han är 'snygg'. De stod typ en gång och man ba ... okej .__. Liiite mer beskrivningar TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0