Det går trögt ...

Hellu!
Just nu är jag irriterad. Det räcker med att jag har stora problem med att få mina idéer nedskrivna men fan så ska man klicka på någon jävla FAN knapp så allt jag skrivit försvinner. Nej inte texten. Utan det jag bloggat ...
Men ja, matte i morse. Sedan spanska, då va vi i datasalen. På engelska översatte jag en massa och ja. Det var allt. Inte så mycket som händer idag. Förutom att jag hostar hela tiden. Men som tur är gör hostmedicinen och tabletterna att det inte gör fullt så ont. Yes. Ska snart hämta en skål med kräm. Det är gott ^^ Sedan ska jag lägga på en kol och tvinga min hjärna till lite arbete. Jag måste få min bok skriven. Eller vad ska man kalla det då ... ? Jag ser allt så perfekt i mitt huvud. Miljön är magisk, replikerna roliga, händelserna magnifika men när jag skriver blir det så tråkigt. Det är som när jag skriver i skolan noveller eller något. Då försvinner min kapacitet och det blir bara sörja av allt ihop. Skriver jag som min novell Jacob när jag vet att folk ska läsa så flyter orden fram hur lätt som helst. Men nu när jag sitter själv och klickar på tangenterna blir det så tråkiga beskrivningar. Ska tänka att någon ska läsa den sedan, då kanske det går bättre. Hoppas jag.

KOM ATT TÄNKA PÅ ATT JAG INTE KOMMER HA NÅGRA LÄXOR, LEKTIONER ELLER PROV PÅ 2 VECKOR!!!!ELVA!!1!

Och det är nå fel när jag ska lägga upp bilder. Dumma skit ._.

Ja, men snön som föll i morse håller på att smälta. Tummen upp för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0