Då vare dags igen ...



Ikväll sätts det igång igen. Usch tiden går alldeles för fort. Känns inte som det var länge sedan jag satt i publiken på genrepeet och blev så rörd när Salem sjöng. Det var fint. Och för att reta mina kompisar gick jag och sjöng på manboy. Haha, minnen asså. Jag gillade Saade först, hans låt var bra. Men nu så är jag absolut inget fan. Han ljuger hela tiden. Han hade sagt i the voice förra året att han aldrig skulle ställa upp mer men när de sa det till honom förnekade han det. Du är så pålitlig Saade.
Den enda jag känner igen som är med ikväll är Danny från EMD.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Många artister ljuger om melodifestivalen för att de inte får gå ut med att de är med för tidigt, så att han ''ljuger hela tiden'' borde inte vara en anledning till att du slutat gilla honom.

2011-02-06 @ 12:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0