1a februari

Shululu!
Har precis kommit hem från en promenad. Det var halt som fan. Ja, jag ramla.
Ja, vi hade engelska i morse. Har inget minne av vad vi gjorde, gjorde läxorna tror jag. På samhällskunskapen hade vår lärare med sig sina barn, de va så söta! De såg precis ut som vår lärare, fast de var blonda och små XD
Ja, på teatern så var en i båda i mina scener sjuka igen. Det är tråkigt, men det går bra att repetera även när någon andra läser dens repliker. Men ja, vi kom på en del tekniska prylar till målarscenen och en del pryttlar till lusthuset. Jag har vart lite 'lost' idag vilket man ska tänka bort på teatern men den här tröttheten satt verkligen i! Tur att vi har sovmorgon imorn .. Men imorgon på teatern ska jag lägga på ett kol och så. Ja, den scenen är nog den roligaste. Det är grymt svårt att spela låg status. Ja, fast det är kul med båda. Men det är väl för att vi gjort den första så länge och ja.

Men nu måste jag dra. Bye!


Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Jag har inte börjat att redigerat bilderna än, men dem kommer så småning om den här veckan :)

2011-02-01 @ 20:24:57
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0