Skit också ._.

Hellu!
Sitter just nu och försöker få igång min ipod. Men det går inte så bra, hoppas nån i klassen har nån sån så man kan fråga. Fattar inte ett skit. Vi trodde man kunde lyssna på gratis musik nu men nä, nu måste man köpa jävla itunes och hålla på. Fy, önskar jag inte önskat mig nån jävla ipod.

Ja, vi hade då födelsedagskalas igår. Höhö, vad töntigt det låter. Men mormor och morfar kom. Lite senare kom my och Carina. Vi käkade grillkorv och till efterrätt vare min tårta, jag gjorde den fast syrran mosade banan och sånt. Men den var fin, och jävligt god ^^ Sen fanns det ananaspaj med. Det är också jätte gott ^^ Vi pratade och så fick jag presenter. 400 kr totalt och ett fint halsband.
Idag fyller min mamma år. Grattis till henne. Ikväll ska vi beställa kinamat, fast jag och mamma ska käka sushi ^^

Har skrivit klart mitt manus, eller utdraget eller vad man säger. Hoppas det duger, fast jag har typ tusen idéer att skriva! Har fått massa skrivlust att skriva ner mitt stora manus eller vad man säger, det som är så pass att det kan bli en film. Det enda som surrar i mitt huvud dygnet runt är bara om skådespeleri och alla mina filmidéer.
Huh, ja nu har jag lite att fixa. Lite plugg och några mail som ska iväg.

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Va?! Har du inte??? Då måste vi göra det någongång hemma hoss mig! :D

2011-04-03 @ 16:52:47
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Theodoraurora

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-11-23 @ 13:43:52
URL: http://theodoraurora.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0