Jävla skit .__.

Min mun gör fett ont. Tandhygenisten körde hårt med nån grej och ja, det blödde fett mycket. Lite läskigt faktiskt. Sen så fick man uppmaning om att köpa tandtråd och eltandborste. Så jag köpte tandtråd iaf, vi har sån elsak hemma. Men det kommer bli så mycket för mig att göra på kvällen.
1. Ta tandtråd
2. Borsta med eltandborste på ett visst sätt
3. Skölja med flour
4. Ta flourtablett

OMG, VILKET SKITGÖRA ASSÅ! Och det där ska jag göra varje kväll i hur många år? DET BLIR TYP MILJONER GÅNGER!

Och jag hade som en liten kris idag i skolan. Ångrar så himla mycket att jag valde samteater. Jag ÄLSKAR no och vill bli läkare, det är en av mina drömmar. Sen vill jag ju bli politiker med, ingen kan väl ha missat det? Ja, fast jag ska gå och fråga syv om man typ kan lägga in extra mycket no på mitt schema. Men min syv på förra skolan var helt puckad i huvet och sa att man kunde bli läkare och gå sam och bara läsa Matte C. Fan ta dig asså ._.

Mjaa, ska börja träna på min muntliga redovisning snart. Bara en vecka kvar för fan! Jag tror inte det kommer bli så läskigt, J K Rowling är ju en person som man känner på ett visst sätt XD

Höm ja, min mun smakar som på en vampyr. Inte gott, för jag är ingen glittrande fe .-.



Tyckte det var dags för en sån här igen XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0