Jag är bränd.

Nää, jag har inte spelat brännboll utan solat lite för länge. I måndas låg jag i hängmattan och lyssnade på musik i tpy 3 timmar. Det var alldeles för länge, i början bör man bara sola i typ en kvart, men som alltid i början när jag börjar sola så ja, jag blir bränd vilket som - och det gör skit ont. Jag är fortfarande röd i facet och det svider och jag hoppas det lägger sig tills imorn när alla kommer ut hit annars får jag väl gå med solglasögon ännu en dag...

Ja, var hos mormor och morfar igår. Sen i måndas, minns jag inte ens vad jag gjorde. Inte ett skit. Idag ska jag inte göra nånting och inte resten av veckan heller. Det är skit tråkigt här ute just nu .__. Men det kommer ju folk imorn, om jag inte fortfarande ser ut som en tomat kan man väl umgås med dom..



Jag såg Despicable me igår. Och ja, alla har väl sett den men ja, man måste se den. Den var skit rolig och ja, jag blir rörd när jag ser film.


Kommentarer
Postat av: - pia svensson -

sv: haha bästa argumentet!

kommer imorgon eftermiddag!!! :D

2011-04-20 @ 16:58:12
URL: http://piasvensson.blogg.se/
Postat av: natalie [foto]

ååhhh blev sugen på glass nu haha :D

2011-05-05 @ 12:17:14
URL: http://natalien.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0