HOLY SHIET!

Seriöst, det är knappt några som besöker min blogg längre! Är jag så jävla ointressant? Asså, visst, jag kan skriva intressantare, men jag vill ju inte snacka skit om nån. Även fast det är jävligt frestande. Huh, dom förstör fan mitt liv iaf, lite.

Mm, vi ska ju till reningsverket idag. Inte najs. Ska gå och käka lunch om en halvtimme. Blir köttbullar. INTRESSANT!

Och min mum gör fortfarande ont, ja den är i alla fall lite öm. Igår när jag skulle sova så dunkade det i hela nedre tandraden. Den jävla tandhygenisten har fan förstört min mun. Det är hemskt, fan vad jag är sur på honom. Han straffade mig säkert och körde för hårt med alla jävla borrsaker. Men fan det är ju han som lärt mig att borsta tänderna din lilla .. SAK! Seriöst, det blir fan inte lättare att borsta tänderna när han vart och lekt i min mun. Nä, han gjorde fan för hårt, jag är skit rädd att mina tänder ska ramla av och så kommer han och skiter i om mina tänder ramlar av eller inte. Ja, Aj ._. Det går inte och beskriva smärtan jag fick uthårda igår. Kan säga att mina nävar var hårt knutna och jag löft nästan från stolen. Så jävla ont gjorde det.

Ja, nu har jag ju snackat skit om nån. Tyck det är intressant eller så, tyck inte det ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0