Slapp-torsdag

Heej!
Sitter och lyssnar på Camp rock 2 låtarna, men jag kommer missa den filmer imorgon. Synd att vi ska till landet just denna helg...
Idag har det varit en riktigt slapp-dag! Hade matte i 25 minuter, vår lärare skulle någonstans så vi fick sluta mycket tidigare. Sen tillbringade jag de 2,5 långa timmarna i biblioteket med Sally, Ashley, Anna mfl. Lånade en ny bok som jag dock sett som serie. Förnuft och känsla av Jane Austen. Hon har skrivit en massa böcker, hon levde på 1800-talet så böckerna är väldigt gamla, men bra. Jag gillar böcker som handlar om 1800-talet, för att det inte är nutid antar jag.
På sista lektionen samhällskunskap så skulle vi redovisa våra partier. Jag stod själv och argumenterade för Folkpartiet medans andra var typ 4-5 personer. Jobbigt :3
Japp, imorgon är det ju somsagt landet, ska bara läsa troligtvis. Vet inte än. Men internet funkar nog inte så det blir nog inga inlägg förrän söndag, kanske imorgon men det blir liiite onödigt när jag bara har en lektion, slutar 11 :)
På kvällen blire bara legend of the seeker och kanske smallville :D

Ska någon dag skriva om Så länge vi båda andas igen. Man förändrar åsikter så snabbt, är grymt förbannad på Jacob just nu ...

Kommentarer
Postat av: Frida

Lollo ska sova över bara för att se Camp Rock 2 :D Synd att du inte kan se den :'(

2010-09-16 @ 21:47:44
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Sandra

ska jag vara ärlig så var du ett av dem bästa som redovisade i torsdags, fast du var själv :) xP

2010-09-18 @ 09:47:04
Postat av: Frida

fliff.blogg.se. De andra har jag raderat...

2010-09-19 @ 16:10:50
URL: http://photosandbooks.blogg.seo
Postat av: Ashley

Jag håller med Sandra du var bäst Jan Björklund!! :D

2010-09-19 @ 17:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0