Redan onsdag ... ?

Så, nu har jag laddat upp två delar av Jacob Blacks prägling totalt. Det har inte hänt så mycket än men det kommer, redan nästa del så börjar det ta fart.

Det är mycket roligare att skriva Fan-Fictions för då vet de flesta redan vilka karaktärerna är så slipper man beskriva och så har man en bild på hur de ser ut också. Mene, om ni kommenterar något om berättelsen skriv vad ni gillar och inte gillar, tips kanske på hur det kan bli bätte osv.

Det har inte hänt så mycket, det enda jag måste göra nu är att plugga spanska, hatar det för lärarn är jätte dryg mot allt, sen ska jag bara göra engelska och läsa svenska bok. Typiskt att ta en bok som man redan sett på gilm, men jaja, den andra var inte pocketbok så .. men det kan ju vara bra att läsa boken också i och för sig.

Mm, ikväll blire Korv och pommes till middag, det är najs i af. Och ikväll är det det där programmet 'Välkommen åter' på fyran, ska se det kanske :) Och nästa onsdag börjar mitt program, haha. Nu kommer flera bli förvånade tror jag. Bonde söker fru. Ja XD förut ville jag till och med vara med där och gifta mig med en bonde, mene, en som ska vara med är fett söt. Synd att det är 18-års gräns på att skriva in... Ja, ni läste rätt. Julia tittar på Bonde-program xD
Kan ladda upp något roligt klipp från Måns möller show om det kanske. För en del avsnitt där var så kul. Undrar om Mammas pojkar ska börja igen...


Kommentarer
Postat av: sandra

jag såg trailern på titanic 2 :( det är så synd om Jack han är jätte ledsen :( nu vill jag inte se filmen :'((

2010-09-30 @ 12:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0