Hemma igen :)

Heeej!
Japp, hade spanska först i datasalen. Inte så kul mene vi fick ingen läxa i alla fall xD
Sen vare lunch, det var någon jätte äcklig gryta och ris ..
På engelskan så satt jag och Iduff och pratade mest, engelska är verkligen tråkigt ibland.
Nu e jag hemma, mamma gav mig mina saker som vi beställt från någon tidning. En svart eyeliner, måste testa, har aldrig änvänt sådan förut förutom en glittrig dåra, och ett huddölj, en svart och vit ögonskugga och det jag mest ville ha: Nagellack som är bra för naglarna! Sånt där man kan ha under färgen så det inte slits. 

Ja, anledningen till att jag först skaffade bloggen var att många från klassen ville läsa min novell. Men det är en sak som jag måste ändra innen, hennes namn, alltså Jacob's prägling. Det här kommer låta helt korkat men hon heter som mig på den sidan, Julia. Kom inte på något så när jag inte kommer på något namn tar jag mitt eget, men det blir ju inte så kul att läsa.. Så, vad tycker ni hon ska heta? Tänkte Viktoria men då kom jag på att hon rödhåriga heter det, så förslag tack! :)

Och Sandra, jag gillar Jacob fortfarande men när du läst 4e boken så ändrar man lite uppfattning om honom!



FUUUL BILD! Jag kunde inte le och mitt hår ser helt, lockigt ut .-. Mene, det jag håller i är det där nagellacket! Första bilden på mig och den är failad ._.

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Nice bild :)



Ha en bra helg :D

2010-09-24 @ 17:42:40
URL: http://ananasensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0