Förlåt!

Hej!
Hann inte skriva igår, först så gav Ashley mig en jätte bra bok från biblioteket, Vampyrernas märke hette den. Den är så bra att jag låg och läste den hela kvällen. Är dock inte klar, har bara läst ca 100 sidor. Men, ja då har jag lagt Så länge vi båda andas åt sidan så länge. Jag vet, jag är trög att läsa böcker. Särskilt när det är tråkiga, har tröttnat på twilight så mycket just nu, en anledning är att jag verkligen tycker Jacob är så .. irriterande D:
Men Vampyrernas märke vill jag verkligen inte sluta läsa, den är sån där bok man inte vill lägga i från sig, twilight vill i alla fall jag lägga i från mig efter bara något kapitel, den är långtråkig.

Det hände inte så mycket igår i skolan, idag har jag sovmorgon och bara två lektioner. När jag kommer hem ska jag nog bara läsa och ta det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jacob, irriterande? FÖRRÄDARE DÄR!!!! :(

2010-09-24 @ 12:54:38
Postat av: sandra

föresten, gör en ny design, den här är ju tråkig!

2010-09-24 @ 12:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0