Att en nagel kan få en att bli förbannad ..

Hellu!
Igår var en riktigt härlig slappdag! Läste Vampyrens märke nästan hela dagen. Har just nu bara ca 50 sidor kvar eller något. Det enda som är lite konstigt är att det liksom inte har någon speciell handling. De är bara på den där skolan och hatar den där Bitchen Afrodite. Ja, jag hatar henne verkligen.

Igår spelade jag på kvällen plump med mamma och pappa. Orkar inte förklara hur man gör, det är rätt så komplicerat om man inte vet hur man spelar. Jag fick i alla fall plump hela tiden i början och slutade på sista plats. Yeey.
Senare tittade jag lite på dansfeber. Det var fett kul när Joakim Nätterquist som spelar Arn dansade som Lady gaga xD

Nu kommer jag låta som värsta fjortisen men jag är verkligen irriterad över det! I början av i sommarn klippte jag av alla mina naglar så de skulle växa ut och bli lika långa, för de var helt ojämna. Nu är de flesta lika långa förutom mitt pek- och långfinger på högerhand. Långfingret hade äntligen vuxit och blivit i perfekt längd, men vad händer? Jo, jag var ute med hundarna och Greta rycker till och hela 'utväxten' eller vad man ska kalla det ramlar av. Great. Det var bara att måla på lite mörkrött över men jag stör mig så mycket på det!!

Frida har inte svarat än men jag hoppas hon är klar med min design. Tog någon rosa färg så länge!


Kommentarer
Postat av: Kusin Petra

Ett boktips: Dana Gabbaldon, Främlingen.



Kort handling: En tjej går igenom en "häxring" i skottland och hamnar 200 år bakåt i tiden. I en orolig tid där engelskmännen gör allt för att krossa skottland.

2010-09-27 @ 08:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0